Informacje21 maja 2013, 00:00,

Pamiętam więc idę - zapraszamy na Rajd Papieski w hołdzie Janowi Pawłowi II w Mirkowie

Udostępnij
Podziel się informacją. To zainteresuje Twoich znajomych!

Parafia św. Józefa w Konstancinie-Jeziornie i Szkolny Klub Turystyczny Traper zapraszają na III Rajd Papieski w hołdzie Janowi Pawłowi II pn.: Pamiętam więc idę, który odbędzie się 25 maja 2013 roku. Rajd ma na celu upamiętnienie Jana Pawła II oraz przybliżenie uczestnikom historii gminy Konstancin-Jeziorna. Wydarzenie rozpocznie się o godz. 9.00 przed kościołem św. Józefa Obulubieńca NMP przy ul. Jaworskiego 1 w Mirkowie. W rajdzie mogą wziąć udział zespoły (5-8 osób) w różnych kategoriach: szkoła podstawowa, open (gimnazjum, liceum, szkoły wyższe), rodzina (minimum 3 spokrewnione osoby) oraz senior.

PAMIęTAM WIęC IDę - ZAPRASZAMY NA RAJD PAPIESKI W HO£DZIE JANOWI PAW£OWI II W MIRKOWIE

Zapisów można dokonywać u opiekunów kół turystycznych w szkołach, na starcie lub drogą mailową: sktk@op.pl Osoby poniżej 16 roku życia powinny posiadać pisemną zgodę rodziców na udział w rajdzie. Każda z drużyn otrzyma pakiet z zadaniami do wykonania podczas marszu. Meta będzie zlokalizowana na parkingu przy restauracji Zalewajka przy ul. Od lasu. Zakończenie rajdu, któremu będą towarzyszyły poczęstunek oraz wyróżnienie najlepszych zespołów, zaplanowane jest na godz. 14:00. Zapraszamy na Rajd Papieski.
autor/źródło: Redakcja serwisu mieszkańców gminy Konstancin-Jeziorna

Napisz komentarz

Informacje21 maja 2013, 00:00,

Relacja z wycieczki rowerowej szlakiem Piaseczyńskiej Kolei Wąskotorowej

Udostępnij
Podziel się informacją. To zainteresuje Twoich znajomych!

Pierwsza wycieczka rowerowa już za nami. Było dużo obaw, wątpliwości czy wszystko się uda. Nie wiedzieliśmy ile osób przyjedzie, czy ktoś się w ogóle zainteresuje akcją Chodź na rower. Bardzo dziękujemy za tak liczne przybycie oraz miłe słowa które padły pod naszym adresem. :) Wycieczka odbyła się pod hasłem PIASECZYńSKA KOLEJ W¡SKOTOROWA.

RELACJA Z WYCIECZKI ROWEROWEJ SZLAKIEM PIASECZYńSKIEJ KOLEI W¡SKOTOROWEJ

Jacek Wierzchowski – nasz sympatyczny przewodnik, przybliżył nam historię związaną z kolejką wąskotorową oraz przedstawił teraźniejszą sytuację. Odwiedziliśmy dworzec kolejki wąskotorowej przy ul. Sienkiewicza 14, z której w każdą niedzielę od marca do października rusza zabytkowa ciuchcia.

Następnie udaliśmy się na dworzec PKP Piaseczno, z którego codziennie liczna grupa mieszkańców Piaseczna i okolic korzysta jadąc do pracy w Warszawie, a mało kto wie że wzdłuż głównych torów biegną jeszcze tory kolejki wąskotorowej.

Kolejnym punktem naszej wycieczki był przystanek w Zalesiu Dolnym, po którym postanowiliśmy trochę pojeździć.

RELACJA Z WYCIECZKI ROWEROWEJ SZLAKIEM PIASECZYńSKIEJ KOLEI W¡SKOTOROWEJ

Udaliśmy się w kierunku Runowa, gdzie na dużej łące wśród drzew brzozowych zrobiliśmy sobie dłuższy odpoczynek.

Kto chciał mógł upiec kiełbaskę, przejechać się drezyną, lokomotywą czy też zobaczyć miasteczko westernowe.

Po ponad godzinnej przerwie ruszyliśmy w drogę powrotną do Piaseczna. W pierwszej wycieczce wzięło udział 42 osoby i razem przejechaliśmy około 25 km. Mamy nadzieje że Wam się podobało i za miesiąc 16 czerwca równie licznie spotkamy się przy fontannie.

RELACJA Z WYCIECZKI ROWEROWEJ SZLAKIEM PIASECZYńSKIEJ KOLEI W¡SKOTOROWEJ

Następna wycieczka odbędzie się 16 czerwca 2013 roku, pod hasłem ROWEREM W LASY CHOJNOWSKIE. Planowana trasa przejazdu to koło 30-40 km, z dłuższym postojem na ognisko w Zimnych Dolach. Zapraszamy serdecznie.

Szczegóły akcji Chodź na rower!: chodz-na-rower.blogspot.com
autor/źródło: Agnieszka Jarzębska - Stowarzyszenie SIM Społeczna Inicjatywa Młodych